תמיד היינו מאמצים טכנלוגים (early adopters) ואנחנו זוכרים את הרגע שפגשנו את האינטרנט פעם ראשונה, את החיבר הבייתי הראשון, ה- ADSL וכל טכנלוגיה שפגשנו בדרך.
אם יש רגע שכנראה תמיד יהיה איתנו הוא אי שם בשנת 2007 שזכינו להיכנס לפייסבוק בפעם הראשונה.
מהרגע הראשון ידענו ש"זה זה" אבל לא האמנו שכמה שנים אחרי, הפלטפורמה המדהימה הזו תהפוך להיות כזו שאנו עובדים עליה בכל יום ובזכותה בונים עסקים.
כיום אנו כבר בעלי ניסיון רב בתחום ונהנים לעבוד עם מגוון לקוחות באין ספור תחומים ולעזור להם להיות נוכחים בפייסבוק - להראות, להעביר, למכור וכמעט לגעת בלקוחות שלהם.
אנחנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר ויודעים להגיע כמעט לכל אחד ... כל עוד הוא בפייסבוק.
זכינו להקים יחד עם לקוחות שלנו עסקים משלב הרעיון ולראות את העסקים שנה אחרי עם מספר עובדים ומשגשגים כאשר הפייסבוק הוא ערוץ השיווק העיקרי שלהם.
בשנה האחרונה, התחלנו לקדם פעילות של לקוחותינו גם באינטסגרם (שהינה חברת בת של פייסבוק) ולייצר סינגריה בין הפעילות של המותג בפייסבוק לבין הפעילות באינסטגרם.
אנחנו מאמינים שכמעט כל עסק צריך להיות בפייסבוק ובטוחים שיחדיו אנחנו יכולים לקיים את הצורך הזה בהצלחה!
בקיצור, נשמח להכיר, להיפגש, לדבר ולעבוד יחד.
שלכם,
עידן בר / 054-2999899

אז למה אנחנו?

פתרון כולל

זה באמת לא טריוויאלי, אבל רוב הפגישות שלנו עם לקוחות הן בנות שעה ופעם הבאה שהם שומעים מאיתנו לאחר הפגישה, זה כבר כשהאתר מוכן. אנחנו מבקשים לוגו ותמונות אם רלוונטי (במידה ולא, אנחנו קונים), כותבים את הטקסטים עבור הלקוח ועושים מה שצריך בשביל שהלקוחות שלנו יועלו להמשיך בעבודה שלכם ואנחנו בשלנו.

שירות

יש לנו אובססיה לשירות. מתחילת הדרך, כל הלקוחות שלנו שומעים את המשפט "אנחנו לא עוצרים עד שאתם לא מרוצים ב- 100%". ואנחנו פשוט לא עוצרים ... עוד גרסאות, עוד תיקונים, עוד פגישות, עד שתגידו "זה בדיוק מה שחלמנו עליו". כנראה שזה גם מה שגרם ללקוחות רבים פשוט להפוך להיות חברים.

מחירים שפוים

אנחנו מאלה שצעדו לפני כמה שנים וצעקו "העם דורש צדק חברתי" כאנשים כאלו, די מעצבן אותנו לראות הצעות מחיר עם מחירים לא שפוים ולכן מתחילת הדרך אנו ידועים במחירים השפוים שלנו וכנראה שזה אחד הגורמים לכך שכמעט לא נוצר מצב שלקוח רצה להתקדם וזה לא קרה. אנחנו מבטיחים להיות קשובים למה שצריך בשביל לאפשר לכם להגשים את החלום שלכם.

לוחות זמנים

כמה שאנחנו יחודים בנושא הזה! כבר הצלחנו להרים פלטפורמה מכובדת ב- 30 שעות ללא שינה (אל תגלו ... זה עוד היה בסוף שבוע!) ומצד שני, אנחנו יודעים לקחת את הזמן שלקוח רוצה לעכל לאט לאט את התהליכים. אנחנו מתאימים את עצמנו ב- 100% לסיטואציה ודואגים לעמוד במילה שלנו כי המילה שלנו, תביא אותנו מחר לחברים שלכם.