אם יש משהו שמבאס אותנו, זה לראות אתר אינטרנט שלא ניתן למצוא. מחפשים את התחום העיקרי של הלקוח והוא לא עולה, עוברים לשם המנהלים והאתר לא מופיע, עוברים לשם החברה והוא לא מופיע.
במנטרה שלנו, אתר בלי קידום, זה כמו טלפון בלי סים.
את הנסיון בעולם הקידום עידן צבר במסגרת חברת הסטארט אפ שלו במעבר שלה מעולם השיווק דרך שותפים (B2B) לעולם השיווק הישיר ללקוחות (B2C).
המעבר הזה יכל להתבצע באמצעות מומחים או בדרך מאד לא שגרתית שבה עידן לקח את פעילות זו על עצמו.
חצי שנה אחרי והחברה נהנתה מתנועה של מעל מיליון משתמשים בחודש כאשר אחוז ניכר מהם מגיע מקידום אורגני.
ההצלחה הזו גרמה לעידן להתעמק בעולם הקידום וליישם את הידע שצבר, עבור לקוחות רבים במגוון תחומים.
כיום כאשר אנו מסכמים את החודש עם לקוחות והם מספרים שאחוז משמעותי מהפניות הגיע מקידום אורגני ואחוז סגירות עוד יותר משמעותי מגיע מקידום זה, אנחנו מבינים שיש לנו את הכלים להגדיל על אמת לעסקים את הפעילות.
בקיצור, נשמח להכיר, להיפגש, לדבר ולעבוד יחד.
שלכם,
עידן בר / 054-2999899

אז למה אנחנו?

פתרון כולל

זה באמת לא טריוויאלי, אבל רוב הפגישות שלנו עם לקוחות הן בנות שעה ופעם הבאה שהם שומעים מאיתנו לאחר הפגישה, זה כבר כשהאתר מוכן. אנחנו מבקשים לוגו ותמונות אם רלוונטי (במידה ולא, אנחנו קונים), כותבים את הטקסטים עבור הלקוח ועושים מה שצריך בשביל שהלקוחות שלנו יועלו להמשיך בעבודה שלכם ואנחנו בשלנו.

שירות

יש לנו אובססיה לשירות. מתחילת הדרך, כל הלקוחות שלנו שומעים את המשפט "אנחנו לא עוצרים עד שאתם לא מרוצים ב- 100%". ואנחנו פשוט לא עוצרים ... עוד גרסאות, עוד תיקונים, עוד פגישות, עד שתגידו "זה בדיוק מה שחלמנו עליו". כנראה שזה גם מה שגרם ללקוחות רבים פשוט להפוך להיות חברים.

מחירים שפוים

אנחנו מאלה שצעדו לפני כמה שנים וצעקו "העם דורש צדק חברתי" כאנשים כאלו, די מעצבן אותנו לראות הצעות מחיר עם מחירים לא שפוים ולכן מתחילת הדרך אנו ידועים במחירים השפוים שלנו וכנראה שזה אחד הגורמים לכך שכמעט לא נוצר מצב שלקוח רצה להתקדם וזה לא קרה. אנחנו מבטיחים להיות קשובים למה שצריך בשביל לאפשר לכם להגשים את החלום שלכם.

לוחות זמנים

כמה שאנחנו יחודים בנושא הזה! כבר הצלחנו להרים פלטפורמה מכובדת ב- 30 שעות ללא שינה (אל תגלו ... זה עוד היה בסוף שבוע!) ומצד שני, אנחנו יודעים לקחת את הזמן שלקוח רוצה לעכל לאט לאט את התהליכים. אנחנו מתאימים את עצמנו ב- 100% לסיטואציה ודואגים לעמוד במילה שלנו כי המילה שלנו, תביא אותנו מחר לחברים שלכם.